Hemvändarhelg med julmys och cosmos

Hej hopp..
Jag har vart dålig på att uppdatera här. Jag vet. Men sen kan man ju fråga sig hur många som egentligen bryr sig? Förutom Mickis då (som har sååååå mycket på sitt jobb jämt att hon knappt hinner läsa min blogg ) så är det nog inte många som lägger ner en eller två hjärnceller på att fundera varför Anna aldrig uppdaterar bloggen.

Men men, datorn är jättepaj. Jobbar på en lösning på det så familjen i Åre slipper höra "Duuu, får jag låna din dator bara en jättesnabbis?" Jag vet att det är drygt!

Tillbaka i Uppsala sen i fredags. Det är samma lika som alltid. På både gott och ont kan man väl säga... I alla fall inflyttnings/födelsedags/tjejförfestmednagellackochsingstar i lördags hos Hanna! Det var kul. Följdes av  utgång på hyllan där Hanna konstaterar efter ca 15 sekunder; "Anna, hälften av killarna här kunde vara min pappa!?" Och jag har lovat Hanna att det ÄR skitkul på hyllan. Det brukar ju vara skitkul på hyllan. Om man inte räknar den dagen då ingen har pengar innan jul och vartannat företag i Uppsala bestämt sig för att ha sitt julbord på hyllan och sen stanna kvar och svänga de lurviga (benen!) Men framåt 12 halv ett börjar det droppa in folk under 30 och medelåldern sänks ganska rejält och dansgolvet är lika roligt som vanligt. Hade sjukt kul och röjde järnet varför jag sen fick höra från 3-4 pers att "VA, ÄR DU NYKTER?! Och dansar som som en galning ändå?" Svar ja, man behöver inte vara som Magnus Uggla.

Annars har jag hunnit med att göra knäck, klä lite julgranar och mysa med familjen. Kvalitetstid har jag hört att det kallas :-)

Åre, vi ses på fredag!

Pussochkram




Kommentarer
Postat av: M

jag bara älskar din blogg!!!!!!!

2008-12-23 @ 11:45:34
URL: http://dokusapaalauppsala.bloggspace.se
Postat av: Mary

Du fååår låna min dator om din inte blir lagad! :)



Jag längtar till Åre!!

2008-12-23 @ 16:07:01
Postat av: elsa

Anna, du skulle se min besvikna min när jag med spänd förväntan går in och ska förgylla min dag genom att läsa min favoritblogg, så är det ingenting som har hänt! Samma gamla inlägg som dom fem senaste gångerna man har gett den ett försök! Du får en puss ändå, den som väntar på nått gott...

2008-12-28 @ 18:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0