"Ursäkta - jag skulle vilja ha en kopia av mig själv"

Nu är det mycket! Tillbaka i Åre, vilket känns jätteskönt. Och har hunnit med lite närasnöupplevelser så jag är nöjd!

Men oj vad mycket det är i plugget...
- Tenta onsdag
- Egen projektinlämning Måndag
- Skidtestarhelgen projektet med Åres Lucia
- Wångenarbete
- Tal till tisdag med retorikföreläsning
- Egenled marknadsföringlektion

Hur ska man hinna med?! Har dom löst det där med mänsklig kloning än? Det skulle inte vara helt fel att få en kopia av sig själv som ordnade upp saker och ting.

Annars så går det framåt med min skateboardåkning.. Nästa gång kanske jag vågar droppa :p
På tal om det så märker man att det börjar komma mer folk till byn, massa nya människor på skaten igår konstaterade jag och Ebba nöjt. Ögongodis är aldrig fel!

Nu är det pluggpluggplugg.

Keep it real!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0