Long time no seen

Först en ursäkt, jag har vart dålig på att uppdatera! I know... ! Så här kommer ett långt jäkla inlägg. Säg inte att jag inte har varnat er! Ni kan sluta läsa nu direkt om ni tycker illa om såna där superlånga blogginlägg som egentligen bara slösar er tid. Eller så fortsätter ni läsa för att ni vet att det faktiskt kan vara lite små halv kul att faktiskt läsa det jag skriver ;-)

Stockholm vart längre än väntat! Ner på torsdagen i Ickas bil. Jag var kissnödig i fyra timmar, men stannade vi för kisspaus? Nej, skulle inte tro det! Vi skulle vara effektiva så här skulle det minsan ätas och gå på toa samtidigt. Vi började bli lite småhungriga i höjd med Östersund (och jag har vart kissnödig sen flygplatsen) och vi börjar kika efter matställen. Hittar vi nått tror ni? Ja, tre timmar senare. I Söderhamn. Söderhamn som ligger typ vid Gävle.

Men ingen idé att hänga läpp. Framme i storstan och Ebbas crib efter att ha släppt av folk lite här och där. Ca 6 timmars sömn och sen upp på praktikmöte. Som förövrigt gick skitbra eftersom jag har vart där måndag till onsdag den här veckan! Promenerade runt en massa i gamla stan och på söder. Mysigt! Sen var det hem till Ebba igen där Crille Grill bjöd på sin omtalade grillförmåga! Vi tänkte nudlar - han tänkte tre rätters! Det gillar vi :-)

Lördag morgon då. Vi vaknar och det är snö ute! Inte lite snö, utan MASSA snö. Sen var det en hektisk 14timmars arbtesdag på LG Winter Jam på stadion med biljettförsäljning /dörrvaktande/ bartender och självklart hinna spana in ett och ett annat hopp! Men Ida, allvarligt.. hur täntke du med pizzan med extra allt? Inte ok haha

Efterfest och en efterlängtad efterefterfesthamburgare. Söndag hoppade jag av i snöstormen i Björklinge för att sen åka tillbaka till huvudstaden på måndagen och göra praktik.

Freeride praktiken har vart skitkul och vi jobbar för fullt med Freeride Lucia Night session i Åre! Kommer bli bra, känns det som nu i alla fall. Man ska inte säga hej föränn man har skjutit haren som hoppat över skogen. Eller hur det nu var?

Var och hämtade liftkortet idag. Med 100 % rabatt. 100% är ganska bra rabatt tycker jag...
Så imorn spås det bli solsken och 10 minus. Vad synd att de öppnar VM6an för säsongen. Jättetrist att det kommer vara perfekt manchester imorgon. Synd... Nej inte ett dugg synd! Imorn är det vi som hänger på liftlåset. :-)

Nej nu ska jag äta pannacotta och tycka att livet faktiskt är ganska bra just nu!

OBS. Snöbaren till after skin börjar ta form!

Ta hand om er

 
Turist javisst?!                  Snöbaren tar sig


Kommentarer
Postat av: Anonym

Pizzan va gratis de är de som är grejen, hade jag fått välja hade vi inte ätit den=)

2008-11-29 @ 13:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0