"Kom nu Bajset så går vi"

En blandning av alldeles för mycket socker och bakisseghet ledde till så mycket skratt så jag har träningsverk i magen idag! Igår va en riktigt bra dag. Hur gör man då den perfekta bakisdagen?

1. Ta en lååång sovmorgon
2. Masa dig upp till soffan och gå igenom gårdagens bravader med sambos och vänner
3. Bli uppringd av en vän som undrar om man är på på en STOR Brokenhamburgare. Är det ens en fråga undrar jag?!
4. Ät MASSA mat
5. Gå till Ica, köp godis, popcorn, marängsvischingredienser och chips.
6. Ta en sjukt bekväm plats i soffan och ät upp ovan nämnda inköp
7. Ta alla ingredienser och blanda väl. Toppa med en dos bajs-på-skon-skämt och en nypa Ebba-Lotta-och-Malinhumor.

Skaka väl!

Sagt av snillen
"Ebba, du har bajs på skon" - säger Malin, "Ebba, du har bajs på skon" - Säger Fredrik en minut senare. Tänk vad roligt man kan ha åt en sko.

Obs. Jag har fått mitt första skateskrapsår! Men oj vad kul det va :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0