Pizza och tatueringstankar

Har haft en riktig slappdag idag. Eller pluggade lite Marknadskommunikation i några timmar så är stolt över mig! Tenta på det om en och en halv vecka cirkus så måste shape it up lite med studerandet!

Sen lagade vi hemmagjord pizza! Det vart verkligen supergott! Vi är så stolta över varandra :)

Vet ni mer vad jag funderat på.. Att tatuera mig! Är verkligen jättesugen att göra en liten tatuering och kör ju stenhårt på det här med vive vita. Det betyder Lev Livet eller Lev i Nuet. Och det är precis det jag tycker man ska göra! Har skissat på en jag vill ha precis ovanför fotknölen. Tänkte lägga upp en bild men den vill verkligen inte.. :(

Nu ska ja kolla på nån film sen är det tidigt upp till skolan imorn :) Monday - isn't it lovely?!

 
Supergoda pizzan! Fin va?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas sjukdomen börjar bli bättre! Men Anna tatuering? Är det din stil? Det var inte länge sen vi snacka om de å då tyckte du inte de va din grej alls.. hm.. vad gör åre med dig egentligen? haha Puss på re tokunge!

2008-10-06 @ 12:36:10
Postat av: Mickis

Tokpå en tatuering!! :D

2008-10-06 @ 12:45:25
Postat av: A

Haha men det är en liiiiten och fin tatuering som ska sitta ganska skymd.. :)

2008-10-06 @ 21:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0