Ringaren i Notre Dame goes stenad.

Just nu är jag ganska trött... Kvällen som igår skulle bli lugn blev allt annat än det, men men det kostar på att ligga på topp! Men det var ju självaste Malin som fyllde år så då får man ta och ställa upp! Nej men det var riktigt trevligt innan de brinnande tequila/cointreau/absinth shoten åkte fram. (Se bilden)  Men ikväll har jag vart hos Ida på tapaskväll med tjejsnack och gott småplock. Mycket mysigt och skönt att ta det lugnt.

Har åkt på ögoninflammation med så ser ut som Quasimodo på hash. Och nej, det ser inte så bra ut! Väljer därför att ligga hemma och se på en film nu medan resten av "familjen" är ute på äventyr som innefattar öl och heavy metal utefter vad jag har fått höra. Spännande när dom börjar ramla in framåt småtimmarna.. :)

Skulle jobbat frukost imorn men ställde in pga ringareninotredame looken. Tror inte den går hem hos frukostgästerna!
Ska försöka få lite sömn så jag förhoppningsvis bli frisk!

Sov så gott för det ska jag :) Pusskram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0