Snow (Hey oh)

Det är vitt, puderaktigt och gör en lycklig! Självklart pratar jag om SNÖ! Ligger en del på skutan och varje morgon vid frukost sitter jag och längtar upp mot berget. Ge mig mer! Det är inte ens mitten av oktober men ändå så är skutan vit.. är det inte underbart så säg?!

Har spelat Pingpong med Ebba på Holiday! Very nice.. Kände mig som J-O Waldner i hans esse... Eller i alla fall i jämförelse med de andra i hallen.. Kan bero på att de va 5 äpplen höga, hade en medelålder på 7 år och spelade pingis lika bra som jag åker skidor. Inte alls alltså. Eller så berodde det på att jag är ett framtidshopp inom pingis, eller förlåt, menade självklart bordtennis. Vad är det med sånt egentligen? Det är som om man säger minigolf till ett pro. Då får man arga ögat och en rättelse. "- Det heter faktiskt bangolf"  Same shit different names :-)

Borde tentaplugga lite mer men nu är det ju så himla mycket annat spännande man kan hitta på! Som till exempel dricka en Latté på Dahlboms med fröknarna E. Plus att jag läst 30 hp Marknadskommunikation så det sitter nånstans långt bak i huvudet att plocka fram när det behövs. Hoppas jag :)

Imorn kommer Pappa och min nya kamera! Yeah.

Nu ska jag lägga mig raklång i soffan och inte röra mig på minst två timmar. Bra där!

"Jag har hellre med folk att göra som är seriöst oseriösa, för dem
vet man var man har - jämfört med de som är oseriöst seriösa." - Snillen spekulerar


Massa snö på skutan idag 8/10! (Foto: Skitstar)


Kommentarer
Postat av: Vicky

Brrrrrrrrr SÅ KALLT!!!!!!!

2008-10-08 @ 22:01:50
Postat av: matilda

jag ser det snöar, jag ser det snöar!!

2008-10-08 @ 22:23:02
Postat av: Mickis

Hälsa far! ;)

2008-10-09 @ 10:35:46
Postat av: Hanna

nu kommer din efterlängtade snö ju!

Happy days för dig, här nere får vi la vänta lite till.... kanske till nästa år? eller så.

Puss å take care!

2008-10-09 @ 23:04:55
Postat av: dokusapaalauppsala.bloggspace.com

Tänkte bara tipsa o men kanon läsning :) nån som har nått intressant att tipsa om som händer i uppsala, give it to me!



Tack!

2008-10-10 @ 10:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0