Tänk om man tänkte om innan man tänkte om

Ibland räcker det med en soluppgång över fjället, en bra låt på I-poden och en vän bredvid.
Tänk inte om för mycket.. Om jag va där, om jag gjorde det, om jag hade sagt det...
Jag tror inte jag gillar ordet om så mycket alls faktiskt. Men om man nu ska säga om så ska det vara i meningar med typ "Tänk om jag verkligen gör som jag vill och flyttar till Hawaii" eller "Om jag ändå skulle le åt alla idag". Då är det okej att vara OM!

Annars slutar alla tänka OM, utan gör saker och ting istället!
Så här kommer en gammal goding till citat;
"
Bättre ångra saker man gjort än att ångra att man aldrig gjorde dem"

Uppsala på fredag! Yeah!


Kommentarer
Postat av: Mickis

Lördag - Go Wild!

2008-10-23 @ 15:17:27
URL: http://dokusapaalauppsala.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0