A trip down memory lane

Ibland så tänker jag tillbaka på alla år jag haft med galna, roliga och helt underbara människor! Och så kommer jag på att jag har kvar en massa massa år men galna, roliga, helt underbara människor framför mig.

Så det om något förtjänar ett bildspel betstående av tjusiga och mindre tjusiga bilder med  en del av de människor som har en speciell plats hos mig. Och som alltid kommer ha!

   
   
    
  

Vissa av bilderna borde censureras och jag tror att alla kanske inte bli överlyckliga över hur det gestaltas. Men jag vet att det är såhär vi gör det när vi gör det som bäst!

Jättekram från Anna

Kommentarer
Postat av: M

Lovely <3

2009-04-07 @ 17:57:44
URL: http://dokusapaalauppsala.bloggspace.com
Postat av: Wille

Vajjert!

Argentina!!

2009-04-10 @ 20:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0