Byxor som krympt och nedräkning för Pennyreaf

Cirkus en månad kvar i Åre nu. Det är en såndär vemodig/gudvadskönt/trist/ jätteblandad känsla inför att flytta härifrån.
Men Köket Grill kafé i sommar lockar! Ska slita arslet av mig som servis i år igen, men OJ vad kul man har på kuppen.

Prövade på tal om det mina vita byxor jag jobbade i större delen av förra sommaren. Och ja, Åre och afterskiölen och all grillning har på nått konstigt vis satt sina spår. På väl valda ställen har jag blivit aningen hrm.. "mjukare" skulle man kanske kunna säga? Men mer att älska!...

Som leder till att Nicke åkte till stan där alla är goa å glaa dygnet runt för att sen sola, dricka Rioja och ha det gott i Spanien i en månad. Kul för han- säger jag... Man är ju inte alls avundsjuk... Nejnej.

Så det i sin tur innebär att jag har ett distansförhållande. Det ni.

Nu ska här ses på film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0