"Ibland måste man göra saker man inte vill, annars är man ingen människa utan bara en liten lort"

Igår kan ha varit den bästa dagen på väldigt väldigt länge, i alla kategorier räknat.
Vaknar tidigt runt 8 och kollar ut. Vad ser man? Man ser inte ett moln så långt ögat kan nå, som Ledin skulle sagt. Man ser också att solen letar sig upp bakom berget och färgar skutan helt guldig. Man ser att tempen är nere på -20, vilket innebär att toppen ligger runt -2,-3. Grymt skönt alltså!

Det blev verkligen en heldag i backen. Från liftöppning till stängning. Från toppen av skutan till Bräckeparken. Sol/fikapaus på Olympia och skön åkning ner mot Rödkullen. Ida och jag tänkte ha lite fotosession så drog runt med kameran hela dagen! (Slänger upp lite av resultatet här.) Det roliga va att jag egentligen inte våga åka i bräckeparken men Ida peppa och sa att man faktikst inte ska bry sig om andra utan att man ska åka för att det är kul! (200 kr i konsultarvode för livscoachning, tack) OCh det gick ju faktikst helt okej!

Började avsluta dagen med middag på Werséns med morbror, moster och kusinerna. Sen hem och fira Mikey med ost och kex för att dra vidare till singstarförfest. Kan vara därför jag inte har nån röst idag... Och sen sjävklart Dippan. Vad vore väl en söndag utan dans?

Nu låter jag som Ulf Lundell efter lite för många Whiskey, men annars mår jag bra!

Ta hand om er

Jag railar Ida chillar
Upp                       Ner                     Ida

Kommentarer
Postat av: Sture

Fan va grym du e =)

2009-02-08 @ 17:34:56
URL: http://sturebackinaction.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0