Om världen hade lite fler postanställda

Tack! Tack, tack, tack du snälla människa som struntade i att mitt brev inte hade något frimärke och skickade det i alla fall. Skulle ringa CSN idag och be dem skicka nya papper. Men då sa rösten på andra sidan telefonen; " Nej det behövs inte. Det är godkänt och du har pengarna på kontot imorn!"  Det går faktiskt bra nu!

Igår var jag och Mary ute på Dippan och hade så sjukt kul. Så himla jätteunderbart sjukt roligt. Vi dansade och sen dansade vi och sen dansade vi lite mer. Men en grej som jag tänkte på lite extra då. Folk går ut för att ha kul, och visst alla har ju roligt på olika sätt. Men hur många känner ni som har kul genom att tränga sig i köer, kalla folk för fula grejer och vara dryga som as? Jag känner inte många. Jag tycker nästan lite synd om dem. De som måste kalla mig och min vän för idioter för att vi berättar att i Åre så står man i toalettkön oavsett hur mycket pengar pappa har satt in på kortet. Och nu sa vi inte ens det där med kortet. Utan bara att det faktiskt finns en kö.

Så stackars er som inte bara kan ha kul och må bra. Stackars er som måste vara negativa åt allt och alla som inte är exakt som er. Och stackars er som är så kissnödiga att ni inte ens hinner stå i kön. Kan inte ni vara lite mer som postanställda?

Så en kram till alla stackare.


Det här får mig att må bra!

Kommentarer
Postat av: M

Postens anställda är bra skumma, MEN det finns ju under.. Som jag tex :)

2009-01-20 @ 11:51:18
URL: http://dokusapaalauppsala.bloggspace.se
Postat av: Elsa

Och Micke..:P

2009-01-21 @ 18:54:58
Postat av: MARY

Sååå sjuk kul!!! Repris ikväll? ;) haha

2009-01-25 @ 18:39:58
URL: http://myranmary.blogg.se/
Postat av: Cat

Berätta vad som sker i ditt liv! Dålig uppdatering tycker ja ;) Puss

2009-01-28 @ 14:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0