Bullar och benhinnor

Jag hade en plan. Den löd följande: Jobba som ett as innan och under Åre Winter Games, få ihop en massa LIA timmar och kunna ta ett par veckor med sol, snowboardåkning och chill nu i slutet av mars och april. Men nej då. Då åker jag på nån taskig benhinneinflammation! Och det suger extremt mycket!

"Njae, det är bara att vila bort. Så helst ingen åkning på nån månad." - säger sjuktanten. "Men jag är i Åre" - säger Anna.

Så kompromissen är att jag får åka, men det kommer göra ont och det kommer inte bli bättre föränn jag vilar ordentligt. Så kanske blir bra i hmm, september? För nu väntar nån månad med åkning och sen jobbjobbjobb hela sommaren. Och servis på Köket är inte så stillasittande.

Men ska ner på Apoteket och köpa en gottochblandat påse med antiinflammatoriskt, bedövningskrämer, zon och kanske lite smärtstillande så ses vi i backen imorn :)

Är det nån som har tips på hur man blir av med inflammationen så bring it on!

Ebba och Icka bjöd på finfina bullar igår. Det ni... mums!
 
Bullar innan ugn              Bullar efter ugn


Kommentarer
Postat av: M

Har du tur försvinner det eller du får mindre ont om du värmer upp innan. :)

2009-03-24 @ 14:03:23
URL: http://dokusapaalauppsala.bloggspace.se
Postat av: Anonym

Lät inge vidare.. :/ Trist när du har dina lediga veckor.. hoppas det blir bättre. Tack för senast förresten ;) Jättekul att träffa dig en snabbis!

2009-03-24 @ 19:13:26
Postat av: Maryyyy

Mitt tips: http://www.stadium.se/sport/traning/skydd-skadematerial/052283/rehband-calf-support

Jag har dom och tycker att det fungerar. :)

Kryapå dig, kram!

2009-03-25 @ 11:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0