Hur löser man depp?

Jag har haft en ganska bears dag. Grymt bra väder och sol och härligt.. MEN jag har suttit på kontoret i 9 timmar och utvärderat. Men de är ju sånt man måste göra ibland med.. :)

Men kom hem och va lite depp, halvseg och osugen på det mesta. Så vad gör en inte gladare än lite shopping?! Och eftersom det var CSN igår så kände jag att jag kunde få unna mig nått lite skoj!

Åre har ju inte det största utbudet av shopping men det är ju tur att internet finns! Fick ett mail från http://www.campadre.se och gissa vad jag hittade där!

Den här jättejättefina lila klockan. Så nu är jag lite glad igen! Hade bra!


Kommentarer
Postat av: Matilda

ååh.. jäte fin klockan. ALltid bra att lösa depp med pepp. Nu är allt bokat och klart anna! Ses den 8:e.. hoppas det kan bidra till lite pepp med! Puss

2009-03-27 @ 10:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0