Prioriteringsfråga

Idag trodde jag att jag skulle vara ledig. Och eftersom jag trodde att jag skulle vara ledig tänkte jag att jag skulle hinna med att:

- Tvätta
- Städa
- Träna
- Åka bräda
- Besöka bolaget
- Gå på byn
- Sitta på veranda och sola
- Rensa min dator
- och göra annat sånt där om måste göras

men... Icke då. Det skulle utvärderas på kontoret! Så jag fick revidera min lista litegrann.. och bara göra de viktigaste sakerna. Så nu ser den ut såhär:

- Tvätta
- Städa
- Träna
- Åka bräda
- Besöka bolaget
- Gå på byn
- Sitta på veranda och sola
- Rensa min dator
- och göra annat sånt där om måste göras

Werséns och Petter Got Soul It ikväll! Kan bli väldigt väldigt bra :-)
Och en skrytgrej till innan ni slipper härifrån.

Andra bilden av två inskickade till Åre Photoadventure och som gått till FINAL! (se nedan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0