Massa mat och promenader uppför

Nu har helgen gått IGEN! Pappa har vart på besök och det har vart supermysigt. Här kommer helgen i kortversion!

Torsdag - MIddag på Dahboms! Matkoma av jättehambugare.
Fredag - Shopping i Östersund! Fina sjalar och vinterskor bland annat. Fredagsmiddag med hela familjen plus besökspappa.
Lördag - Tur på fjället i flera timmar sen en snabbis till Tännforsen. Naturkort och middag på Broken. Fotboll på Holiday och sen Tor på Torget och Dahlboms. Mycket trevligt!
Söndag - Planeras fortfarande men det verkar bli plugg på bageriet. Bra där!

Ni vet ibland när man klämmer ur sig såna där meningar som man undrar var dom kom ifrån. De kan vara hur roliga som helst, helt sjuka eller bara förgylla dagen litegrann. Har märkt att min omgivning häruppe har en tendens att droppa såna citat lite då och då, så jag inför härmed "Sagt av snillen" där jag kommer med ett eller några citat som förtjänar en plats på bloggen. Roligt va?! ;)

Så Sagt av Snillen 12/10

- " Han har dålig hållning, han är hårig och han är ett as. Åååh, vad jag gillar det!" - En i familjen spanar in utbudet på torget.
- " Jag kan ju inte kolla på han, då tror han ju att jag vill ligga med han!"  - Det är inte lätt när det är svårt... lilla gumman.



Fin dag på fjället.

Kommentarer
Postat av: Mickis

Myshelg låter de som :) Miss you girl!

2008-10-14 @ 15:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0