Check : Höstmarknad

Då var Höstmarknaden över! Eller egentligen var planen att genomföra en modevisning idag med med med tanke på att scenen blåser bort pga stormbyar så blev den inställd. Lite tråkigt men 2 av 3 genomförda med bravur är inget dåligt facit! Alla modeller var superduktiga och snygga och alla i projektgruppen har gjort ett grymt jobb! Jag vill tro att jag också gjort det men det får vi väl se om man kör nån utvärdering ;) Jag är i alla fall HELNÖJD över mitt första projekt där jag är projektledare! Det verkar det som både beställare och butikerna är med för vi har bara fått höra positiva saker! (Lägger upp lite bilder så ni får se!)

Fredag kväll fick jag ett kärt återseende då C hadse sina vägar förbi Åre! Jättekul att ses igen men det blev kanske liiite väl dimmigt! Hon var astaggad och jag är ju som alla vet inte den som är den så jag hakade på. Men det var roligt!
Lördag kväll förfest i huset igen. Lika trevligt som alltid med massa människor - både kändisar och nya ansikten. Sen bar det av till CC igen där urtypen var en 18-årig snubbe med lite längre hår och toppluva. Hur många såna kan man klämma in på ett och ett samma ställe?! Så vidare till Dahlboms där jag undrar om stämningen nånsin kan vara dålig? Det roligaste med hela kvällen är att jag tog det lugnt, kanske 2 öl på sin höjd, och fick tillfälle att kolla in alla andra när de fattar en massa roliga beslut. Det är spännande hur otroligt smart, snygg, underbar och genomkloka alla blir efter lite alkohol... haha ;)

Idag är det slappdag eftersom modevisningen blev inställd. Välbehövligt om jag säger så! Men ikväll blir det tjejmiddag på Dahlboms med projekgruppen för att fira att vi genomförde modevisningen så bra. Mysigt!

Ha det bra och simma lugnt!

"The only place you'll find success before work is in the dictionary." - May B. Smith


Kommentarer
Postat av: Matilda

Denna nämnda C.. är de Carro? kul i sånt fall..

Ringer en pling till dig i morrn annsan-

puss

2008-09-29 @ 23:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0