"Du har ju hela helgen på dig"

Fredag förmiddag och sitter i sängen och funderar vad jag ska hitta på nu. Jag vet än så länge fyra saker på min checklista som ska hinnas med.
1. Städa
2. Källsortera massa sopor
3. Springa
4. Pilates
5. Besöka systemet


Så jag tänkte att gör man det tråkiga först så har jag bara roliga saker sen... Eller ja handla öl kanske inte är så kul, men desto roligare att drick upp den!

Jag måste berätta om kvällen igår! Det var bland det mysigaste jag vart med om. En tjej på Vildmark skulle ha sitt examensarbete och frågade några från klassen om vi kunde ställa upp. Gratis är gott tänkte jag och hakade på! Vi åkte till Ottsjön och paddalde havskajak i lite drygt en timme medan solen gick ned bakom fjället, gick iland och fikade vid en brasa och sen när det blivit becksvart skulle vi paddaa tillbaka. Det som va så häftigt då var att alla fick en fackla längst fram på kajaken så vi gled runt på en becksvart helt stilla sjö i ett led av fackelkajaker. En sån grej man kommer minnas ett bra tag!

Föresten, jag har köpt en systemkamera!! Nu kommer det bli mycket schyssta kort i backen i vinter! Säg gärna till om ni vill leka modell!

Pussochkram 

"Ju mer jag tänker på saken, dess tydligare tycks det mig att livet är till helt enkelt för att levas." - Goethe

Kommentarer
Postat av: Elin Söderström

Spana in min blogg me! :)

2008-09-19 @ 16:51:02
URL: http://enlivsnjutaresdagbok.blogspot.com/
Postat av: Will

Avis..

Systemkamera är något även Wille vill ha..

Hoppas allt fint annars An-na! :)

Kram

2008-09-21 @ 16:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0