Filmkarriär nästa?

Haha nu har en film från avalanch trophy kommit upp på Freeride. Gissa vem som är med i en halv sekund? Jag :) Kolla här om ni är intresserade http://www.freeride.se/content/2320/

Idag skulle vi upp på skutan men jag dog redan i "astmabacken" av andnöd och igentäppt näsa så jag gav upp och sitter nu på verandan och solar och har det gott!

Fortsättning följer...

Och nu kommer fortsättningen... Jag försvann för jag fick en knäpp och skulle färga håret lite. Eller ja, bleka det litegrann hade jag tänkt. Ni som känner mig vet att jag är blondin innerst inne (och naturligt) och efter en kort period med brunt hår går jag sakta men säkert tillbaka till den ljusa sidan :) Lätt fixat tänker jag och kilar till Kicks och köper lite färg.. Men ibland tror jag att saker och ting ska gå precis lika smidigt och lätt som jag vill det.

Nejdå... Inte alls som jag ville.. Jag ser nu ut som Pippi Lågstrump eller varför inte en apelsin? Jag har nu på huvudet EXAKT samma färg som det är när "msnknappen" blinkar när man pratar med nån. Snyggt? Tveksamt. Är jag nöjd? Skulle inte tro det. Lösning? Här har jag två alternativ. 1. Klipp av allt. 2. Panikring frisör-Tess.

Jag tog förnuftet till fånga och som en räddande ängel ställer Tess upp imorgon och styr upp min McDonaldsclown liknande frisyr till förhoppningsvis något lite mindre uppseendeväckande!

Utgång ikväll?, undrar då mina sambos. Som tur är är vi i Åre och här kan man ha mössa på sig tjugofyrasju och inne som ute utan att någon undrar varför! Thank god for that. Lovar att uppdatera er om det blir mössa resten av säsongen eller om jag vågar mig på att visa mig utan!

Puss och Kram från en orange Anna

             

Vad har Pippi och Hamburger killen gemensamt? Svar: De ser ut som Anna!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Anna, du är kung!

2008-09-13 @ 00:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0