Livet i Åre!

Livet i Åre!

Jag vet, jag har redan vart här i snart tre veckor... Och nu skriver hon om hur det är att flytta dit?! Till mitt försvar så har vi inte haft något internet men ÄNTLIGEN har några fått skägget ur brevlådan och ordnat upp det här! Så internet och tillbaka till omvärlden :)

Jag kan sammanfatta början av året med att säga att det är toppen. Huset är toppen, mina nya sambos är toppen, klassen är toppen och framförallt utbildningen är toppen. (Jag vet, jag har ju sagt att jag är sjukt positiv) Ärligt talat så var det här precis vad jag behövde och en paus från Uppsala har aldrig suttit bättre! Trots att jag självklart saknar vissa där hemma!

Vi är en ganska aktiv "familj" här uppe och har hunnit med beachvolley, rafting, vandring på fjället och en tur till tännforsen. Det känns lovande! Sen har min personliga coach (Maria) kommit tillbaka från semester så nu är det bara att köra... :)

I helgen ska jag jobba på Avalanche Trophy, en stor downhilltävling där man frivilligt åker i 80 km/h rakt nerför ett berg på en cykel. Hur tänkte man där?! Spännande! Kommer med en uppdatering så fort som möjligt!


"Livet är det som passerar medans man är upptagen av att göra planer"


Kommentarer
Postat av: Mickis

Anna, de här va de bästa som du kunde startat just nu :) me tanke på att jag har all tid i världen att surfa medans jag e på jobbet, så kommer jag nog va den mest trogna läsaren :p



Med nöje!

2008-09-05 @ 08:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0