Var är modellerna?

Vill ni veta något spännande? Jag är för första gången projekledare för ett riktigt projekt! Spännande! Sen får vi se hur det går, men det känns toppen och min projektgrupp är kick-ass så det kan inte bli annat än bra!
Vi ska ordna modevisningen på Åre höstmarknad och har nu ca.. 2 veckor på oss! Panik :)
Vi har inga modeller, inga kläder och ingen speaker eller dj... Jag trodde alla ville vara modell för en dag? :p folk tänker tydligen annorlunda häruppe än i Uppsala! Dom är lite mer svårjobbade men inget eventtjejernas charm inte kan ordna!

Skönt med helg nu - för fredagar är "egen-studie" dagar. Me like!

Har ordnat LIA nu för höstens två veckor! Känns bra :) Så kommer tillbringa halva november i Uppsala. Otroligt trevligt, för Uppsala är ju sååå mysigt under den tiden (ironi) Nej men ska bli kul att kika hem en vända!

Nu ska jag kila och handla! Ciao


"En del når alltid sina uppsatta mål - de har folk som håller i stegen" - Stig Johansson



Så sjukt rolig reklambild så var tvungen att lägga upp den ;)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Anna.. Hade jag bott i Åre och fått frågan av dig om ja ville va modell så skulle ja ställa upp. Vem kan motstå dig liksom!?

2008-09-11 @ 22:41:36
Postat av: Mickis

jag kan komma upp å modella :) håller med matilda! vart gör du din praktik?

2008-09-12 @ 09:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0