Where is the snow?

Helgen har gått fort och nu är det måndag igen! Jag har kommit på mig själv med att gilla måndagar.. Det är en helt ny upplevelse faktiskt. Måndagar har annars vart "nu-är-det-en-hel -vecka-till-nästa-helg-dagen". Nu är det snarare "fanvadkulnuharjagennyveckaframförmig" känslan som kommer. Känns bra.

Alla som pratat med mig verkar inse hur sjukt nöjd jag är här uppe. Och det är ingen överdrift. Jag är nöjd. JÄTTENÖJD till och med. Och idag blev jag ännu nöjdare! Min nya bräda kom :D En Burton GTwin freeride. Plus Stilettobindningar. Kan det bli bättre? Så nu undrar jag bara var snön är?!?

Vi jobbar på för fullt med projektet och det går faktiskt riktigt bra! Jag tror att vi ska ordna det här! Har haft projektledning hela dagen och gruppen har var så kreativa så. Modevisning nästa! En grej man märker är bara att det är så himla mycket smågrejer att göra... learing by doing.

Föresten, nu är jag blond igen. Tess räddade mig och nu ser jag tillochmed okej ut :) Tack!

Nej nu ska jag försöka hitta på nått att käka. Hej!





Me like. Very much!

"Han svingar som en sockerbit i en telefonkiosk." - Göran Zachrisson


Kommentarer
Postat av: mar

den är riktigt snygg brädan!! :)

2008-09-16 @ 21:39:56
URL: http://myranmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0