SNÖ!

Jag vill inte vara i Uppsala just nu. Jag vill vara i Åre! För det är där snön är :-)
Men i Uppsala är vännerna. Så det är ett PLUS!

Jag läser en riktigt riktigt bra bok.. Eller snarare en tankeställare. Hångla mer av Klas Hallberg. Läs den, fundera över den, och försök åtmindstonde lite lite grann att göra som det står i den. Då tror jag personligen att alla skulle ha lite roligare och tänk vad mycket nya grejer alla skulle få uppleva!

Sen läser jag samtidigt en ganska konstig bok. Spelet av Neil Strauss. Den är kanske mer känd som "The Game"... Den ultimata guiden till hur killar blir raggningsexperter... Njae, säger jag (kanske naiv som jag är) men jag tror inte tricken fungerar. Vi får se. Nu kommer jag i alla fall bli sjukt ointresserad om nån kör med tricken som jag precis läst att man ska använda.

Nu ska jag vara lite duktig och ge mig ut i regnrusket och springa! Take care :-)

"Balansgången mellan att skapa livet så som jag vet att jag vill ha det, och mellan att uppleva det såsom det är. Det gäller i högsta grad en själv också. Att landa i en skön balans mellan att vara sitt bästa jag, och samtidigt lyckas uppskatta sig själv, trots att man inte alltid är den man vill vara." - Klas Hallberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0