Ännu en vecka har gått

Så var helgen över! Mycket jobb på downhilltävlingen som kan sammanfattas mycket väntan och ltie action. Nästan som när man köpte ett kinderägg när man va liten. Eller nått åt det hållet i alla fall. Alla var liiite trötta imorse. Måste ha berott på att allas sängar helt plötsligt blivit sjukt obekväma eller så för det kan inte alls ha att göra med väldigt många öl, efterfester och alldeles för lite sömn att göra. Nej nej. Obekväma sängar.  

Varför var då alla sängar så obekväma? Kanske för att den efterfrågade förfesten i Huset äntligen har ägt rum. Som helt opartisk kan jag säga att det va väldigt skoj och mycket folk - men bara sjukt trevligt folk, så det kan sammanfattas som lyckat. Sen har jag gjort premiär på CC (Country Club) och undrar fortfarande vem som vann den där ölen i Jasmines "danstävling".. Det tål att undersökas. 

Imorn ska hela klassen leka vildmark och åka till Storulvån och vandra i berg och klättra klättervägg. Vi fick en packlista med grejer där jag efter ungefär 5 sekunder insåg att jag varken äger en pannlampa, ett komplett regnställ, en sovsäck eller gummistövlar... Man blir lite begränsad när man flyttar med sig själv och SJ :)

Nu ska jag laga pannkakor och styra upp en äppelpaj men Maria. Det är vi värda!

Puss och kram  

"Scandinavian Masters spelas i år på Forsgården, vilken fantastisk bana och framför allt, vilka räkmackor!" - Göran Zachrisson

Ida kan sammanfatta hur alla vi kände oss på morgonen... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0