En dag kvar..

Nu är det bara en dag kvar till modevisningen. Det har vart en lååång dag idag. Det kan ha vart för att vi jobbade till halv två igår natt med massa småfulla konferensgäster.. :) Kan sammanfattas som roligt men rörigt.  Men man va lite trött imorse!

Har försökt spika alla detaljer inför visningen idag plus haft möte med beställaren. Men det verkar som om dom är nöjda och det hoppas jag att vi blir efter visningen med!

Hann även med en runda på en uförsäljning är jag hittade en riktigt snygg snowboardjacka i blått/vitrutigt!  400 kr är inte sådär jättefarligt när den kostade långt över 1000 strecket innan! Plus att alla mössor och liknande kostade 20 kr. Dyrt!?

Okej, och där försvann lite av lugnet. En av modellerna är skadade. Men så hoppar lilla Ebba in! Bra där! Det här ordnar vi... Det här ordnar vi.. om man säger det tillräckligt mycket så går det ;) haha "Jag kan flyga jag är inte rädd" som Stig Helmer skulle ha sagt!

Uppsala verkar vara detsamma, och även om jag älskar den stan och en hel del människor däri så har jag verkligen det så otroligt bra här i Åre! För er som saknar "gamla" Anna så är hon tillbaka tusen gånger om ;) Rehab á la Åre!

Här kommer lite smått och gott av bilder som gör mig glad! Hoppas ni tycker samma sak!

"Det omöjliga tar bara lite längre tid." -
Winston Churchill


Det var tider det!    
( Jag tycker om några som jag inte har bilder på med, och som bor på andra ställen än Uppsala .. jag lovar! ;))

Kommentarer
Postat av: matilda

du vet att jag tycker om dig med. Våra små pratstunder gör det lättare för mig att va utan dig.. You kind of grew on me this summer.

2008-09-25 @ 22:21:38
Postat av: Mickis

Like you a lot to baby! :):):) Tagit bilder från modevisingen föresten?

2008-09-26 @ 11:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0