Golf och grill

Ännu en helg har passerat! Fredagen var lite halvseg med trist väder och seg utgång. Åldern på Koklubben var antingen 17 minus eller 41 plus... Så vi tjugonåntng kände oss lite felplacerade. Upp hyfsat tidigt på lördag och var sjukt duktig och städade upp efter förfestarna. Sen bar det av till golfbanan där vi skulle vara publik åt alla brokengolfare. Han heja på Hans Fahlén och Loa Falkman som dagen till ära bar en chockröd dräkt.. Skulle det här ha vart en modeblogg hade nån kanske vart lite intresserad av det.( Men nu är det inte det och ingen bryr sig men jag skriver det ändå) :) Hade det iofs vart en mdoeblogg hade det vart en sjukt misslyckad en, eftersom jag skriver om vad Loa sågs bära på Åre Golfbana.

Vi vart lite småkalla men tinade upp sakta men säkert när Fiskaren åkte fram! Det roliga med vårt hål var att alla golfare bjöds på whisky innan utslag med! Vi peppade med tips från coachen så som "Spänn vaderna", "träd är 90% luft" och "Tänk inte!" Säkert jätteuppskattat!

På kvällen bar det av till JK på inflyttningsfest - shlagersingstar på repeat och jag tror jag fick höra Lena PH sisådär 30 gånger om i minst lika många versioner. Om det lät vackert låter jag vara osagt. Ni kan gissa själva :)

Idag har jag gjort min jobbpremiär på Holiday och det gick super. Lite segt med lite gäster men oj vilka fina Latte jag gjorde! Möte sen upp sambosarna på ICA för att inhandla grillgrejer och avsluta en helt otrolig höstdag med grill och chill på verandan!

Nu peppar jag för projektleding imorn! Nu måste vi börja styra upp modevisningen - bara 5 dagar kvar!!! Hur ska detta gå!? Fortsättning följer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0