Uppsala from the bright side

En underbar dag avrundas med en underbar kväll.
Och ibland krävs det faktiskt inte så mycket. Ta som idag som exempel..

En sovmorgon i en skön säng, vaknar av att solen skiner utanför fönstret, en god frukost med såna där mackor som man lägger lite extra energi på (för det är ju faktiskt lördag), packar filt, pojkvän och jordgubbar och lägger sig i en park. Avslutar med en god middag och genom att bara sitta och njuta av sommarvärmen på balkongen och lyssna på live musik från restaurangen en bit bort...

Det är en riktigt riktigt bra och Uppsala visar sig från sin bästa sida. Ibland kommer jag ihåg varför jag gillar den här stan så mycket. Och idag är en sån dag!


Kommentarer
Postat av: M

I like :)

2009-06-01 @ 08:03:54
URL: http://dokusapaalauppsala.bloggspace.se
Postat av: Sarah

Jobbig som jag är så har jag länkat dig i en award i min blogg. Check it out :)

2010-02-06 @ 19:16:37
URL: http://ssturrock.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0