living in a winter wonderland

Det går bra nu. Som man brukar säga. När det går bra.
Varför går det så bra då?

- Backarna öppnar en efter en, offpisten fylls på med vacker vit pudersnö varannan dag och vi börjar närma oss jul.

- Wången är över!!! Jag kommer nog aldrig ha samma inställning till en häst igen... Usch.

- En väldigt händelserik helg framöver. Den bli spännande. Modevisning, Freeride Lucia Night Session och Luciafirande. Det gäller ju att vara den där "spindeln i nätet", den som har "många bollar i luften" ;) haha kan rada upp klyshor på löpande band om ni vill!

- Kollar man ut så är allt bara så vackert. Man blir nästan lite tårögd. Och vet ni vad det bästa är? Nej, inte leksaker från BR.. Utan att jag bor här! Jag bor i ett winter wonderland.

Skulle vilja passa på att tacka alla mina vänner och några som jag känner för en väldigt trevlig födelsedag och afterskifest! TACK!

Nu ska jag äta nudlar med lite kycklingkrydda. Mmm, det är så kul att vara student!

Pussochhej


Kommentarer
Postat av: matilda

de later bra anna! jag lever i samma underbara tillvaro fast precis tvart om.. och du behover inte oroa dig. vi gar snart over pa att ata nudlar med kyckling krydda vi med ;) ekonomin ar knaper

2008-12-11 @ 11:32:01
Postat av: M

Nuddlar med kycklingkrydda för mig me ;)

2008-12-17 @ 13:15:55
URL: http://dokusapaalauppsala.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0