Back to basic

Jag har varit lite dålig på att blogga här nu senaste veckan. Kan vara för att jag nästan inte haft en enda liten sekund över någonstans. Nu låter det som om att jag tror att jag är en sån där superjätteviktig person som har asmånga vänner... Riktigt så är det kanske inte men fullt upp har det vart :p

Sammanfattar man veckorna i Uppsala så har jag i alla fall kommit fram till att Åre vinner. Med hästlängder!

Plus med Uppsala
Roliga vänner
Man kan gå ut på fler än två ställen
Möjlighet till mat efter kl 02.00
Man kan se på bio
Familjemys

Minus med Uppsala
Tråkigt väder
Personer man inte vill träffa
Ingen snö
Inga pister
Inga parker
Inga Åre sambos
Busskort som kostar massamassa pengar
Förutfattade meningar om vissa

1-0 till Åre. Och det ska mycket till för att det ska ändras i det här läget.

Det skulle vara om nån i Uppsala kom fram till mig och sa; "Hej, du ser ut att vilja ha en semester utomlands. Curacao kanske? Varsågod." Och ge mig en biljett till paradiset... :-) skulle Uppsala ta igen en poäng.


Helt okej utsikt...


Åre lördag morgon. Innan dess - take care!


Kommentarer
Postat av: matilda

maste saga anna att just nu vinner inte uppsala poangen heller mellan Uppsala-Thailand..svar slaget

2008-11-06 @ 10:47:35
Postat av: Vicky

HAHAHA på tisdag åker jag till thailand, avis:)?? Ja ska lägga en tanke på dig uppe i kalla åre då hihihih vaddååååå dyra busskort!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahaha

2008-11-06 @ 12:55:00
Postat av: A

Era jäkla thaliandstjejer...!! Sjukt avis! :-) Ha det super där nere!

2008-11-07 @ 11:34:23
Postat av: elsa

Fan brudar.. Nu får ni skärpa er.. Uppsala äger - eller inte:P Men Anna du fick ju träffa mig lite iaf, det vare väl värt?

2008-11-08 @ 15:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0