En bra dag helt enkelt

Idag har det vart en riktigt bra dag helt enkelt. Vakna ganska lagom vid åtta. Upp och käka frukost sen till bageriet för plugg med Luciagruppen. Vi fick massa gjort och vi kände oss sjukt effektiva!

Sen hem vid lunch, slängde i mig lite filmedflingor (som jag förövrigt lever på just nu då min budget för mat är sisådär noll kr). Efter det upp till Stjärnbacken.. (tror jag) för att inviga nya bootsen. Som satt som slickat. Hur skor nu kan sitta som slickat? Hmm vad säger man? De satt tight som as men enligt mitt proffs vägg i vägg så ska det göra ont såinihelv*** de två första veckorna. Bara bita ihop och se glad ut. Kul va det och jag åkte hellre än bra på det halvisiga underlaget. Men det känns lovande!

Sen hem och leka lite AD och fixa klart Luciaaffischen. Slänga i sig en till portion filflingor och sen till Holiday på badkväll! Fick hem fyra gratisbiljetter som "välkommen till åre" present så de måste ju utnyttjas!
Vart ett gäng som hängde i bubbelpoolen, provade varenda bastu i "Saunaworld" och vågade oss på rutchskanan. Kul initiativ! Bra där Lotta!

Avrundade sedan kvällen med en burk majs och Greys Anatomy. Och nu ska jag avsluta allt med senaste avsnittet av Gossip Girl!  Kan det bli så mkt bättre så säg?!

Föresten, för er som undrar så har mördarspindlarna frusit ihjäl. Eller så dödade jag Moderspindeln så alla små bäbisspindlar växte aldrig upp. Så nu får jag ha kudden för mig själv.

Uppsala laddar för årets skönaste maskerad om inte annat. Har jag hört. Det ska bli kul att få ta del av dokumentationen eftersom jag tyvärr inte får vara med ;-)

Puss och kra

Kommentarer
Postat av: Mickis

A, om vi laddar.. tror många börjar bli övertända :p men de bådar gott än sålänge iaf. har vart mkt planering inför imorgon nu :)



Gossip girl, bäst just nu!

2008-11-13 @ 08:47:08
URL: http://dokusapaalauppsala.bloggspace.se
Postat av: matilda

det ar lugnt anna.. jag far inte heller va med pa maskeraden.. haha

2008-11-13 @ 12:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0