"Förut var jag schizofren men nu mår vi bra"

Jag trodde aldrig i hela mitt (snart) 21åriga liv att jag skulle säga en sån här grej. Men jag gör det. Och jag står för det. JAG ÄLSKAR SJ! Ett hårt slag i huvudet, för många bortalkoholiserade hjärnceller eller en jättestor muta från Sj kanske ni tänker nu?

Nästan rätt för det blev lite vuxendricka i helgen, men egentligen inte för vet ni vad jag ger för en biljett- 25 kr! 25 kr för en biljett mellan Uppsala och Åre! Det kostar mer att åka EN station i Uppsala om man cashar. Sjukt. Men sjukt BRA! Det blev liksom grädden på moset.

För moset är att den alldeles fenomenala Wille kom i lördags och nämnde nått om Wonderwall, Champange Supernova och Live Forever. Oasis såklar! Och jag ska gå! Hell yeah!! Bröderna Gallagher har alltid legat mig varmt om hjärtat :-) Det här kommer bli bra. Riktigt bra!

Men grädden är då såklart att när jag skulle boka lite halvdyraastråkigautgifter tågbiljetter har SJ kommit på att dom ska ha en kampanj. Så jag åker tur och retur för 50 spänn. Det ni!? Man får inte ens 5 cheeseburgare för det idag. 4 om man är snäll kanske.

Annars är det modevisning och drinkmingel ikväll. Sen imorn bär det av till kära Åre! Känns bra!

Hej!

Kommentarer
Postat av: Addis

Vad var det för kampanj? Låter sjukt billigt! :)



/A

2008-11-08 @ 11:46:44
URL: http://renen15.blogspot.com
Postat av: Elsa

Om den kampanjen håller i sig till nästa helg, så finns det ingenting som talar för att du inte ska komma på årets fest! ;)

2008-11-08 @ 15:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0