Sånt här gillar vi!

Vart sjukt effektiv och pluggat hela dan sen sprungit runt på byn och klistrat posters till Lucia. Alla företagare är jättepositiva och verkar tycka det ska bli skitkul. Så det är skitkul!

Fortsatte dagen med en bastu med tillhörande iskall öl med familjen och nu sitter jag här halvmosig men nöjd. Om bastun kommer bli uppskattad under vintern. Tänk er efter en hel dag i backen att sätta sig i en varm bastu och bara chilla. Hur bra är inte det?

Men det roligaste av allt som hänt idag är att jag far 40 mil söderut imorn. Spontatripp till Tandådalen där det öppnas backar på lördag!
Ida säger: "Vet ni, de öppnar Tandådalen på lördag. Fan vad nice"
Anna säger; "Ska vi åka dit?"
Ida och Anna tittar på varandra och säger; "OM VI SKA!"
Yeah. Jag, Lotta, Ida och Ida ska få åka liiiiite! Det kan inte bli annat än kalas. Jag gillar spontana grejer, det är bra skit.
Så packar brädan, I-poden och drar på mig understället och drar imorn. Back in Åre på söndag!

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0