Spontanstripphelgen

Packade in fyra tjejer, två brädor, två par skidor, boots, hjälmar, stavar, väskor och skidkläder i Lottas pärla till bil. Och, det gock till min förvåning nästan smärtfritt! Sitter lite småtrångt men mysigt i ca. 45 mil. Lyssnar på bortglömda blandskivor från min uppväxt som får mig att fundera hur jag egentligen täntke där ett tag? :p Gasar på och är sjukt effektiva i allt vi gör. Oavsett om det är tankning eller ätande. Kommer till Lima och svidar om för att åka till en fest uppe på Sälfjället. Vidare till Harrys där det blev både bugg och ponchoklädda ringbärare. Riktigt skoj!

Hem runt 03.00 vilket är en helt okej tid... om man inte ska upp 08.00 dan efter. Så efter ca. 5 timmars sömn stiger vi upp och funderar varför man inte kan ta kaffe intravenöst? Är i backen och hinner med några åk innan det blir alltför mycket folk. Jag funderar varför jag köpte ett liftkort för 200 spänn när jag åker liften ca. 3 gånger innan jag hänger i parken istället. (Där man kan gå upp och ner) Så jag bestämmer mig för att agera svarta marknaden och säljer det på parkeringen för en hundring. Dagens klipp! :-)

Hem till Idas päron för en powernap och trerätters middag med plankstek! Trodde man bara kunde äta det på restaurang. Fast den här var iofs med älg och lingon. Om det var gott? Ja, matkoma i ca en timme efter det... Men kvällen var inte slut än.. jag har även hunnit med att festa som man gör i Lima. Det var en upplevelse. Spännande skulle jag nästan tillåta mig att säga. Jag har nog inte skrattat så mycket på länge i alla fall så det är ett gott betyg! Skiers Inn i Lima. Vilket ställe :-)

En stor eloge till alla trevliga människor som gjorde helgen värd 14 timmar i bil.

Hej!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Lite avis blir man ju måste jag säga! Fast nu har det ju kommit snö här oxå, på tiden! Ses imorn!

2008-11-16 @ 21:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0