Hur viskar du?

Sitter och har precis packat klart! Så här bra mår jag just nu...

  • Lyssnar på Goo Goo Dolls - Iris på högsta volym och sjunger med!
  • Peppar med M och M om lördag! Yeah!
  • Har en godispåse bredvid mig.
  • Hittade nya Cosmo i brevlådan - perfekt till tågresan!
  • Har hört ett löfte om snö när jag är tillbaka i Åre.
  • Garvar åt att Ebba viskar i folks öga.
  • Fick tillbaka Marknadstentan med ett VG på framsidan.
  • Ser längtansfullt på brädorna som står i hörnet...
  • Och nu kom Hoffmaestro på spellistan! Hur bra kan det bli?!

Ska slänga i mig lite mat nu sen går tåget om ett par timmar! Uppsala station 02.54.. Nån som möter upp mig? ;) Haha

Sagt av snillen
"Men jag ska viska i ditt öga!" - Ebba uttalar sig om hur hon ska psyka motståndarna i forbollsturneringen. Koooonstigt va?

Hej!


Mer av den här varan ska det vara när jag kommer tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0