Mysonsdag

Efter en lång dag med Företagsekonomi och Marknadskommunikation kändes det faktiskt helt okej att komma in, krypa upp i soffan, göra en kopp te och kika på tv. Mikey styrde upp en brasa med lite ved han "lånat" och höjde mysfaktorn ännu mer! Ute är det verkligen regnrusk och blåst och jag trivs ganska bra med att inte leka fjälljägare idag :)

Har långhelg med både torsdag och fredag som egen studietid. Undrar sen om pudersnö och solsken räknas som egen studietid eller giltig frånvaro när säsongen drar igång? :) Det tycker jag definitivt det borde göra! Elevvård om inte annat!

Föresten, inte visste jag att det fanns Duracellgrisar?! (En i Idoljuryn jämförde en sångerska med en sån) Man lär sig nått nytt varje dag.

Bokat tågbiljett hem idag. Åker den 23:e och kommer hem mitt i natten. Så då får vi köra lite kvalitativt Uppsalahäng!

Snart ska Ida och jag se Greys Anatomy! Ge mig mer av McDreamy och McSteamy, de borde vara alla kvinnors rätt att få en daglig dos av dessa hunkar.. mums!

Puss och kram

"Drömmar är bra. Att förverkliga dem är bättre"

Kommentarer
Postat av: Mickis

Ser framemot ditt Uppsalabesök gumman :)

2008-10-03 @ 08:24:27
Postat av: matilda

2008-10-04 @ 11:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0