Var det tisdag, eller kanske fredag?

Onsdag, eller var det tisdag? Har noll koll på dagarna just nu :) Men vet i och för sig att Pappa kommer på besök imorgon. Så imorgon borde det vara torsdag.. vilket gör det till onsdag idag om jag inte är helt ute och cyklar?
Kan säga att jag vaknade på lite fel sida imorse.. :-) Ekonomi hela förmiddagen har ju inte precis gjort saken bättre heller!

Ska försöka kombinera tentaplugg med kvalitativt häng med far hela helgen så får se hur det går! Och nu ska jag ge mig in i en turistlektion resten av dagen... Spännande. Spännande.

M och jag har bokat in 25:e för lite reunionparty i Uppsala. Så alla vänner som är i Uppsala, kom kom. :)

Letar tatueringsstudio med men det är ju sån jäkla väntetid överallt!

Catch you later :) Pusskram


Kommentarer
Postat av: Mickis

Looking forward :)

2008-10-09 @ 10:31:18
Postat av: elsa

me to;)

2008-10-14 @ 17:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0