Ny i klassen!

Veckorna rullar på sjukt fort här uppe! Igår va vi ut på rundvandring i byn och va lite kulturella. Trevligt värre. Sen bestämde sig jag och min PT (personal trainer) att gå ut och gå en sväng. Upp och ner och ner och upp. Finns inte så många andra sätt att vandra på här i byn. Det känns bra att ha en Maria i kollektivet, jag kommer bli så fab innan säsongen är över! Men det känns också ganska mycket roligare att ta en runda häruppe än hemma i ganska gråa Uppsala. Utsikten är liiite bättre!

Spårad dag i skolan. Massa ekonomi som jag har hört femtielva gånger förut. Men man kan ju aldrig repetera för mycket plus att jag kan verka sjukt smart på lektionerna. Och hur ofta händer det? Sen fick vi en ny klassmedlem. Alltid kul med tillskott. Han är stor och grå och ganska töjbar. Självklart är det Micke Persbrandt jag pratar om! (se den sjukt snygga bilden nedan) Vi ska lära honom allt vi kan! Åka lift, dansa på krogen, dricka Jäger och Fernet och skapa event. Allt vi kan ska Micke kunna innan säsongen är över! Hedersord!

Är lite halvtrött och lyssnar på chillmusik. Bra låttips om ni vill ha, Hoffmaestro - Slimmy Jim & Bobby Boy. Skön låt!
Kanske jobb på golftävling i helgen. Spännande! Keep me updated om det som händer hemma så ska ni få veta (nästan) allt som händer i Åre! Saknar er och era upptåg hemma i Uppsala!

Ciao! (PS. Skriv gärna en rad eller två..)


Jasmines nya pojkvän och vår nya klasskompis


Jag klagar inte på utsikten. Gör ni?

Kommentarer
Postat av: matilda

saknar dig anna.. Och ja är grymt avundsjuk på din nya klass kompis.. Men vi vet ju alla att han föredrar att fika.. Så ni kan ju lära honom det också ;)

2008-09-17 @ 23:11:30
Postat av: Mickis

Me like Mikael ;)

2008-09-18 @ 09:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0