Problemlösaren

Igår va det fest. Eller egentligen FEST. Med versaler och fetstil. Så kul var det! JOSS Rockfest på bygget, så alla sprang omkring i söndeslitna t-shirts, jack daniels shots och nitar.

Men idag är det segt. Jag förstår inte vad det beror på att man efter festkvällar har en konstig bultande värk i huvudet, vaknar med en känsla av att en del av saharaöknen förflyttats till ens mun och det enda vettiga ljud man kan få till är "mmffgggeeeh..." Jättekonstigt va?!

Försökte lösa alla världens problem genom att sätta mig på verandan med svartpåenkvart, boken The Dirt, Winnerbäck i högtalarna och ett stort glas cola. Och vet ni vad? Det fungerade. Just då och där insåg jag att jag inte har några problem alls och att det är såna stunder som kallas guldkorn. Och i Åre finns det många guldkorn. Nästan som i Saharaöknen.

Det var så varmt att jag tillochmed kunde sola benen. Som förövrigt är svåra att se på bilden på grund av att de har exakt samma färg som snön. Alltså vita. Thank god for sunbeds.

Mattan kommer om en vecka. Det ni, det kan bli mycket mycket bra.




Soliga hälsn. Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0