Det kanske är en hund?

Nu så. Nu börjas det igen. Datorn är back on track efter mycket om och men och försök att fixa den så billigt som möjligt.
Så nu Elsa, nu kommer uppdateringarna! Och nu får du faktiskt lov att vara en del av den - eftersom jag hade fin besök i helgen!

Men first things first. New Years Eve. Trevligt med trerätters med sjukt underbart god mat och väldigt trevligt sällskaå. Hamnade dock vid barnbordet och sjävlklart på plats 13. Lucky number 13! Sen tycker jag faktikst att resten är ganska så överskattat om jag ska vara ärlig.

Sen kom fredagen och vännerna från uppsala! Elsa och Mickis kom efter 14 timmars tågresande inklusive väntan i pittoreska Ljusdal. Jag har fått hört allt om byn! Och det tog kanske 5 minuter.
Började med en välbehövlig hambugare efter Elsas nödsms som följde; "ANNA JAG DÖR AV HUNGER!" Hem och sova sen hade vi en mysig lördag med att kila runt på byn och fika lite.
Kvällen blev först Dahlboms och sen CC där det var hela 10 personer på dansgolvet. Varav vi kände 8 och 1/2. Så vi styrde upp lite rundpingis halv två på natten och avslutade med alldeles för många vitlökssalamimackor. Jag skulle inte ha velat vart den som öppande dörren till mitt rum dagen efter. En blandning av tre bakfulla tjejer, bastuvärme och vitlöksandedräkt. Den är nog inte ok.

Söndag så gav jag mig ut i backen för några åk medan EM fick sova ruset av sig ;) Tack!
Sen vart det Broken där amn alltid äter alldeles för mycket! Varför är det så? Man vet att man ALLTID, och menar jag ALLTID, hamnar i matkoma. Ändå envisas man med att äta den där sista pommes fritsen i alla fall. Rullar hem och däckar i soffan.

Men inte länge. Utan vi styr upp oss själva och förfestar lite i huset innan vi drar till Dippan. Och oj så kul det var. De dansgolven är itne att leka med. Och för Elsa gick det bra! :) "Det går bra nu"

Tack tjejer för en grymt mysig helg! Ni är välkomna igen, men bara om ni tar med skidorna den gången ;)


Kommentarer
Postat av: Elsa

Haha, klockren helg, och självklart kommer jag upp igen, med ett par skidor på axeln ;) det blir nice!

2009-01-08 @ 20:24:19
Postat av: M

Sjukt nice helg! TACK :)

2009-01-11 @ 18:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0