Retur på returen

Ibland funderar jag hur långt jag tänker. Eller snarare förundras jag över hur kort jag tänker... CSN - allas våran bidragsgivare till fattiga studenter vill ju ha ett fint brev med signatur och stämpel från skolan som bevisar att man ska plugga och vara duktig.
Så jag tar mitt lilla brev till skolan och får en sign, men missade stämpeln. Tough shit tänkte jag när jag fick returen och uppmaningen om att göra om göra rätt. Så en ny sign och stämpel senare postar jag nöjt brevet och myser vid tanken på att jag faktiskt inte behöver äta nudlar resten av månaden i alla fall. Men vet ni vad jag kom på nyss.

Jag postade brevet. Utan frimärke.

Bra där Anna! Så den stämpeln och mina csnpengar försvann innan de ens kommit. Men tredje gången gillt kanske? Haha ibland tänker jag inte längre än näsan räcker.

Annars då? Snowboardåkning och lite mer snowboardåkning. Och väldigt mycket jobb med Alpine World Cup finals! Men det är skitskoj!

Nu ska jag plöja lite Lipstick Jungle som enligt sambon ska vara "Sååå sjukt bra serie"

Puss och hej A


Kommentarer
Postat av: Sture

U can do it! =)

Saknar er sjukt mkt. Får jag komma å hälsa på vid WC-Finals eller?

Vore som vi säger i huset; Sjukt bra!

Puss å kläm

2009-01-19 @ 00:22:54
URL: http://sturebackinaction.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0