Vart tog känslan för feeling vägen?

Nu känns saker och ting faktiskt inte sådär jättepepp. Kanske är för att man är helt slut efter jul och nyår. Eller för att det är plusgrader och snön försvinner i pisterna :( Men men, man kan ju inte vara glad jämt. Det skulle vara ganska segt att ALLTID vara på topp. Undrar om det är nån som är det? Det skulle vara Ernst Kitscheiger kanske? Han verkar alltid vara pepp! Fast å andra sidan har jag ju aldrig träffat karln live. Han kanske är lite depp och opepp efter kameran stängts av? Nån som har nån info om det? :)

Sen sitter jag och funderar fullt på avd som händer sen. Med sen menar jag efter utbildningen är klar. Juni är inte så jättelångt borta om jag ska vara ärlig. Jag har verkligen ingen aning just nu! Tips?

Jag har en plan som inte känns helt fel i alla fall. Jobba någonstans som ett as från juni till kanske oktober, leva på nudlar och utan några nöjen överhuvudtaget.... sen resa! Resa upp varenda hårt införtjänad krona! Så vi får se vad det blir. Men man ska komma ihåg att det är bättre att ångra något man gjort än att ångra att man aldrig gjorde det. Så det så. Som man skulle sagt om man var liten. Eller om man heter Anna Lovéus. SÅ DET SÅ!

Uppsala känns inte så lockande om jag ska vara ärlig. Men man har ju ändrat sig förr!

Nej, nu ska jag försöka ge turismhistorian, eventkunskapen, destinationsbyggande och upplevelserum en sista chans. Så man kanske kan knipa ett G på tentan :-)

Hej!


Tjejerna var här på besök!

Kommentarer
Postat av: M

Nice pic! Skicka några fler på mailen om du får tid och lust :)

2009-01-15 @ 15:55:48
URL: http://dokusapaalauppsala.bloggspace.se
Postat av: Wille

Men vi väntar ju på dig :)



Du får börja sen med mig om det startas eget, vi kommer nog vara i behov av en eventproducent :)

2009-01-15 @ 19:05:06
Postat av: Elsa

Klart vi ska ha tillbaks våran Anna till Uppsala ;) Nångång iaf...:P

2009-01-15 @ 20:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0