Åre Winter Games!

Det ni, Åre Winter Games! Blod, svett och tårar i en salig samling. Och då snackar jag inte om deltagarna utan om projektgruppen! Calle och Tor har gjort en helt grymt fantastiskt jobb! Och jag, jag har lärt mig en MASSA! Snitta 12 timmar om dan i cirka 10 dagar i sträck, glöm bort nått som kallas lunch och när du väl sover så drömmer du mardrömmar om deltagare som sitter fast på flygplatser. Då har ni mina senaste veckor!

Det har vart både ups and downs pch här listas lite man kan ta lärdom av när man ska eventa:

- Åk i god tid till flygplatser. Så slipper man racea i 140 km/h... "-Men Anna då.." Utbrister Peppe Eng efter en enligt honom tveksam omkörning. "-Tack för åkturen, racerföraren", säger Regina och kliver av på ÖSD.
- Dubbelkolla så ev. tävlingsvästar inte är barnstorlek.. "- Vilken utsökt samling av manboobs det fanns bland deltagarna!", konstaterar Hans efteråt.
-
Se till att eventuella förare av minibussar med alkolås klarar av att starta bilen. " Test ej godkänt. Fordonet låst" - säger bussen. "F*N" säger en ej namngiven eventelev.

Kommer man sen ihåg att tanka, testa radioapparater, provblåsa ballonger, köpa armeringsjärn, skotta snö, räkna med alla VIP-personer till banketten, käka lunch, sova, delegera, inte svära inför barn, övertala nyckelolle om bra omvårdnad av förråd, va på god fot med bybengt, beställa tryckmaterial med bra marginal och försöka tänka 60/40 så är man nästan hemma. Om man sen ser till att jobba med proffs som jag har gjort, kan det inte bli annat än bra!

Lägger upp lite bilder så ni får se spänningen!

Cirka 80 000 kr till Fogdös fond fick vi ihop! Det ni :-)

   
   
  
   

Kommentarer
Postat av: Cat

Du är grym!! Vi ses snart! Fan va härligt det ska bli:)

2009-03-17 @ 09:14:42
Postat av: M

Låter ju helt underbart bra gumman!!

2009-03-17 @ 11:01:50
URL: http://dokusapaalauppsala.bloggspace.se
Postat av: E

Klockrent är väl det rätta ordet!:) Fan va kul och fan va duktig du är :D

(och du vet ju jag, kändiskåt)

2009-03-17 @ 17:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0