Bloggavadå?

Tiden räcker inte riktigt till har jag märkt. Någon som vet var man skulle kunna skaffa mer av den varan? Gärna till ett hyfsat pris? Jaja, bloggandet har i alla fall hamnat en bit ner på prio-listan. Men jag konstaterar än en gång att det är nog väldigt få (Förutom Mickis) som sörjer alltför mycket att det inte finns nått att läsa. Om ens det, fröken T verkar jobba aset av sig varje gång man försöker föra en vettig konversation!

Jag har praktik nu! Och oj vad kul det är. Men oj vad mycket det är. Snittar kanske 11 timmars dagar än så länge och det lär bli mer ju närmre "Dagen D" man kommer.
Hm, vad är det då jag lär mig samtidigt som jag försätter mig i evig skuld till CSN.. (snart över det hemska 50 000 strecket...) Jodåsåatt,  jag lär mig ju en massa nyttigt.. som att:

- Köra Audi på isbanor (man ska inte sikta på snövallarna)
- Korrläsa tryckmaterial (Sponsorloggor ska gärna vara från 2009 och inte 1999...)
- Klippa och klistra som på dagis. (saxar är vassa)
- Inte svara "Anna mitt i maten" på samtal man tror är Pappa, men visar sig vara halvkända svenskar. ¨
- Matlådor läcker om man inte stänger locket ordentligt.

Nu kanske ni lite skarpare hjärnor inser att jag är lite halvironisk. Jag lär mig JÄTTEMYCKET faktiskt. Och jag har roligt på samma gång. Släng dig i väggen Nationalekonomi C.

Vill ni kika på vad jag sysslar med så gå in på http://www.arewintergames.com
Kort och gott är det en välgörenhetsstafett på Åre torg innehållande både svettiga säsongare, adrenalinstinna tv-kändisar, rutinerade skidhjältar och en och annan otippad kämpe i spandexdräkt. Missa inte det om ni är i byn!


Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: M

Jodå, en och annan kik in här hinns med :) men för tillfället räcker verkligen INTE tiden till.. hälsan är inte på topp direkt, har ont i kroppen och känner mig svag. då inte på grund av träningsvärk eller nått sånt. hehe. men inser just nu att jag tillochmed är helt öm i fingrar och händer så jag har svårt att skriva.. suck! men jobba inte arslet av dig tjejen! puss och kram hela dan

2009-03-06 @ 08:28:37
URL: http://dokusapaalauppsala.bloggspace.se
Postat av: Matilda

jag sörjer när du inte skriver anna.. även om ja inte kommenterar så ofta så vet du att ja läser ;) Vem vill missa nåt i ditt spännande liv? inte ja i allafall. puss

2009-03-08 @ 11:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0