Hipp hipp hurra

Nu ska ni få höra. En av min allra bästa vänner har förlovat sig! Grattis, grattis, grattis femtioelva gånger om till er båda! Jag är så glad för er skull! Tänk att ha hittat en person som är så speciell att man känner att den här personen vill jag vakna bredvid varje dag i resten av mitt liv. Det ni! Det är stort,  nästan lite läskigt stort. Men som bekant så är det lite pirriga och småläskiga saker som oftast visar sig bli de bästa. EN JÄTTEKRAM TILL ER!

Jag är än så länge bara i stadiet där jag har någon jag vill vakna med imorgon och i övermorgon och dagen efter det. Sen vågar jag inte tänka längre :-) Men imorgon, övermorgon och dagen efter det är inte så illa pinkat för att vara mig.

Nu ska jag läsa vidare på The Dirt. Där kan vi snacka om helyllekillar, riktiga svärmorsdrömmar.


Kommentarer
Postat av: En av dom

Tack gumman!! Ett helt blogginlägg tillägnat oss, jag blir helt rörd!! Din dag kommer också, jag lovar. Du är värd det bästa! Kramar

2009-03-09 @ 10:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0